maandag 24 oktober 2011

Life


Onze kleine kunstenaar; helaas bleek zwart zijn lievelingskleur en hebben we nu allemaal zwarte vlekken op papier ;-)



Voetbal en met auto's spelen.


Bruchetta's met een fantastische wijn en zelfgemaakte pizza in de oven (waar ik natuurlijk geen foto van heb).


Zondag ochtend, zelfgemaakte croissants met Nutella.





Zondag middag fietsen en bellen blazen. (Ok, ik heb een beetje een duffe kop want had met het middag slaapje meegedaan, heerlijk saampjes op de bank). Daarna thuis 'oma's draadjesvlees' met spruitjes en aardappelpuree geïnspireerd door mireille .

En in de avond naar Raoul Midon, wat een artiest!



Al met al een fijn weekend. Ik tel elke dag mijn zegeningen.

x

3 opmerkingen:

  1. Dank voor deze post, heel even was ik bij jullie.... Zucht. Fijn om te zien hoe je kan genieten van de simpele dagelijkse momenten. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig weekend!
    Heerlijk samen lekker dutten op de bank.
    En wat grappig dat ik je heb kunnen inspireren tot het eten van spruiten! :)
    Raoul Midon, die ken ik niet, zoek ik even op.
    Wij aten trouwens ook heerlijke zelf gemaakte pizza het weekend.
    Goed om iedere dag even stil te staan bij je zegeningen
    en t levert nog een mooi blogje op ook!

    BeantwoordenVerwijderen